زمزمی از نور

شهادت قسمت ما می شد ،ای کاش

زمزمی از نور

شهادت قسمت ما می شد ،ای کاش

مناجات شهید یدالله مومن پور


خدایا..کوله بار سنگین گناه پشت مرا خمیده است از تو طلب آمرزش می کنم وبه لطف 
تو امید دارم .

خدایا ...تورا شکر می کنم که مرا در زمان ومکانی قرار دادی که اسلام مظلومیت خویش 
را 

در جهان نداداده است وخواهان یاری است ومن نیز آمدهام تا با نثار خون خویش اسلام 

را یاری کنم وبرای تو ودین تو خدمت کنم .


خدایا ....شوق دیدارت با این دل من چه کرده است که آرزوی وصال و لقای تورا دارد ؟

خدایا ....دنیا خیلی زیباست اما کمتر کسی پیدا می شود که از این وسیله زیبایی

برای نزدیکی به تو استفاده کند .


خدایا ....تو خود می دانی که به خاطر رضای تو قدم به میدان نبرد گذاشتم تابا 

                      نثار خون ناقابل خویش راضی به درگاهت شوم .

روحش شاد ویادش گرامی 


نظرات 1 + ارسال نظر
mitra دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ب.ظ http://www.nicepack.ir

سلام دوست خوب وبلاگت بسیار عالیه اگه بتونی مطالب را زیاد کنی خوبترم میشه اگه تونستی به منم سربزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد