زمزمی از نور

شهادت قسمت ما می شد ،ای کاش

زمزمی از نور

شهادت قسمت ما می شد ،ای کاش

المهدی طاووس اهل الجنه


صدای آمدنت را به گوش ما برسان! 


زمان غیبت خود را به انتها برسان 


کنار تربت زهرا به وقت نا فله ات 


دعای خویش را به یاری این گدا برسان!


نظرات 3 + ارسال نظر
سکوت سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.sukooot.blogfa.com

سلام هم نام
ببینم تو راستی هستی یا چپی؟
ظاهرا تو هم مثل من دل خوشی از هیچ کدوم نداری آره؟
ولی میونه ات با رهبر خوبه راست میگم؟؟

علیک سلام هم نام
خیلی خوش اومدین
راستی و چپی کدومه ؟ما راستی و چپی نداریم ،یه راه راست هست اونم پیرو ولایت و هرکی که با ولایت باشه
پس معلومه اونی که با ولایت باشه منم با اونم ومعمولا زیاد سخت نمیگرم
دل خوشی هم از همه دارم البته به غیر از کافرین و خائنین که دلم میخواد سربه تنشون نباشه وجلوشون وایمیستم
میونه ام با رهبر خوبه بدجووووووووووووووووووووووووووووور،جونم براش میره
فقط میخوام بگه ف برم فرسنگها تاهرجا اون بخواد
رئیس جمهورم و هم خیلی دوست دارم براش احترام قائلم
شما رو نمیدونم ،هرکی میتونه راهشو خودش انتخاب کنه خدابه همه ی ما قدرت اختیار و انتخاب داده
قدرت تشخیص حق از باطل ،واینکه به خاطر دنیامون آخرتمون و خراب نکنیم
منم خدارو شکر این قدرت تشخیص در من بدجور پررنگه
خوشحال شدم که تشریف اوردید واظهار لطف فرمودید
سربلند و منصور باشید
یا علی

چت روم فارسی چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:39 ق.ظ http://www.mihanchat.com

:: بزرگترین چت روم فارسی ::

سلام دوست عزیزم [گل]

از شما دعوت می کنم از بزرگترین چت روم فارسی زبانان دیدن کنید [گل]

ادرس : Www.MihanChat.Com

منتظر شما هستیم ...

راستی از شما ممنون میشم ما رو هم به پیوندها تون اضافه کنید [خجالت]

عنوان لینک : بزرگترین چت روم فارسی لینک : www.mihanchat.com

منتظرتیم ... [خجالت][گل]

سوار صاعقه چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:31 ب.ظ http://homayepardeneshin.blogfa.com

دوست دارم شاخه های یاس را

جلوه های یاس خیرالناس را

فاطمه دین من و آیین من

دوست دارم این همه احساس را

عبد زهرایم چه تکفیرم کنی

مدعی بگذار این وسواس را

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد