زمزمی از نور

شهادت قسمت ما می شد ،ای کاش

زمزمی از نور

شهادت قسمت ما می شد ،ای کاش

واکنش خبر دستگیری ریگی در خواص

1ـ محمد خاتمی : درسته با سوروس دیدار کردم ولی به جان خودم با ریگی دیگه دیداری نداشتم!

۲ـ کواکبیان : این حرکت پیغام داشت و آن این است که دولت باید بیشتر به فکر خدمت به مردم باشد.

۳ـ علی مطهری : این عمل وزارت اطلاعات نشان داد واقعا آقای هاشمی مظلوم است و آقای احمدی نژاد باید از ریگی عذر خواهی کند تا آتش فتنه خاموش شود!

۴ـ شیخ باسواد!!! : به بنده خبر دادند که به آقای ریگی تجاوز شده!قلبم سوخت!!!

۵ـ محمود احمدی نژاد : دست ریگی به خاطر این که به قصد تجاوز به مرزهای ایران دراز شده بود از بازو قطع شد!

۶ـ چیز : با تقلب هم بنده برنده ی جایزه ی دستگیری هستم!

۷ـ عایشه هاشمی : من رفتم ساندویج بخورم که با ریگی دستگیر شدم.

۸ـ اکبر گنجی : اصلا موجودی به نام ریگی وجود ندارد!!!

۹ـ محسن رضایی : احترام به آقای هاشمی باعث شد که ریگی دستگیر شود!

۱۰ـ حسین شریعتمداری : روزنامه ی کیهان از ۲۰ خرداد پیش بینی دستگیری و فتنه را کرده بود.

۱۱ـ محمد باقر قالیباف : محل دستگیری این شرور تونل توحید بوده است!!!

۱۲ـ شیرین عبادی : ایران باید به سازمان حقوق بشر پاسخگو باشد!
اما مطبوعات و رسانه ها

آفتاب یزد : دستگیری ریگی باعث تورم ۳۰درصدی در سال آینده خواهد شد!

کیهان : افشاگری کیهان از دیدار سوروس و ریگی!!!

جمهوری اسلامی : به برکت استوانه ی نظام این قاتل دستگیر شد!

اعتماد : این اقدام دولت باعث نگرانی در بین مردم شد!

مردم سالاری : با دستگیری ریگی آجیل در سال آینده دوبرابر خواهد شد!!!

ابرار اقتصادی : این اقدام ضعف دولت را در اقتصاد نشان داد!

وطن امروز : آقای ریگی حیف روزخند!!!


بی بی سی : اینجا اطلاعات هیچ کاره است کار سپاه سرکوب گر است!!!


نظرات 2 + ارسال نظر
از دستت ناراحتم جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ق.ظ http://takgirl.blogfa.com/

سلام [زبان]

من چند باز از وب شما دیدن کردم اما شما اصلا به من سر نزدین [تشویش]

ممنون میشم از وب من هم دیدن کنید [خجالت]

راستی من رو هم لینک کنید ...

منتظرت هستم ... بیایی ها ... [نیشخند][چشمک][بوسه]

کوثر جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ق.ظ http://mana.blogfa.com

امروز تولدمه حتما بیا


^^^^^^^^^^^################^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^
^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^^^#########################^^^^^^^^
^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
کادو یادت نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد