زمزمی از نور

شهادت قسمت ما می شد ،ای کاش

زمزمی از نور

شهادت قسمت ما می شد ،ای کاش

من و تو مردیم



میگفت : 
همین شهدا . . . همین پیکرهای شهدا . .
از من و تو موثرترن! از من و تو فایده اش بیشتره . . . 
چقد جوونا بودن که هدایت شدن . . 
رفیق! من و تو مردیم . . 
اونا زنده ان ! دنیا من و تو رو مشغول به خودش کرده . . 
باید شهادت داد تا به شهادت رسید . . 
ایکاش حداقل ناکام نباشیم! و ناکام کسی است که مهدی فاطمه را نشناسد . ..

نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم بهشت جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ http://shmimadab.blogfa.com

بسم رب الشهدا و الصدیقین

کاش می شد بچه ها را جمع کرد
سنگر آن روزها را گرم کرد
کاش می شد بار دیگر جبهه رفت
جنگ عشقی کرد و تیری خورد و رفت
شادی ارواح شهدا صلوات

خواهرم دعا کن شهید شوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد