زمزمی از نور

شهادت قسمت ما می شد ،ای کاش

زمزمی از نور

شهادت قسمت ما می شد ،ای کاش

دعا کن و مگو سرنوشت ما مقدّر است

n00083670-b.jpg

 امام صادق علیه السلام فرمود: «دعا کن و مگو سرنوشت ما مقدّر است. همانا در پیشگاه خداى عز و جل مقام و منزلتى وجود دارد که جز با نیایش و دعا بدست نیاید.

و اگر بنده‏اى دهان خود ببندد و درخواست نکند چیزى به او داده نشود، پس درخواست کن تا به تو داده شود، هیچ درى نیست که کوبیده شود جز اینکه امید آن رود که به روى کوبنده باز شود. 


الکافی ج‏۲ باب فضل الدعاء و الحث علیه‏

2468

نظرات 5 + ارسال نظر
نسیم بهشت یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ق.ظ http://shamimadab.blogfa.com/

یا فاطر بحق فاطمه
الدعا یرد القضاء
دعا قضا و قدر را برطرف می نماید
دعا سلاح مومن است
ممنون از حضور پربارتان
یا علی

میثم یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ http://shamimedost.blogsky.com

سلام. عرض ارادت ویژه. ممنونم از بابت جملات زیباتون. فقط میخواستم بدونم دلیل خاصی برای ارسال جملات داشتید؟ ممنونم. یار همیشه همراه میثم.

نسیم بهشت دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:33 ق.ظ http://shamimadab.blogfa.com

یا حمید بحق محمد
بهای جان انسانها بهشت است

جهنم حاصل افکار زشت است

ز دوزخ سوی جنت شو فراری

که افکارت کلید سرنوشت است
***
دعا اظهار عشق خود به یار است

ستایش کردن پروردگار است

کسی باشد ز فضلش کامران‌تر

که دائم ارتباطش برقرار است

التماس دعا

نسیم بهشت دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:49 ب.ظ http://shmimadab.blogfa.com

یا قیوم
دعایت می کنم ، عاشق شوی روزی

بفهمی زندگی ، بی عشق نازیباست

دعایت می کنم ،

با این نگاه خسته ، گاهی مهربان باشی

به لبخندی ، تبسم را به لب های عزیزی ، هدیه فرمایی

بیابی ، کهکشانی را ، درون آسمان تیره شب ها

بخوانی نغمه ای با مهر

دعایت می کنم ، در آسمان سینه ات

خورشید مهری ، رخ بتاباند

دعایت می کنم ، روزی زلال قطره اشکی

بیابد راه چشمت را

سلامی از لبان بسته ات ، جاری شود با مهر

دعایت می کنم ، یک شب تو راه خانه خود ، گم کنی

با دل بکوبی ، کوبه مهمانسرای خالق خود را

دعایت می کنم ، روزی بفهمی با خدا

تنها به قدر یک رگ گردن ، و حتی کمتر از آن

فاصله داری

و هنگامیکه ابری ، آسمان را با زمین ، پیوند خواهد داد

مپوشانی تنت را ، از نوازش های بارانی

دعایت می کنم

روزی بفهمی ، گرچه دوری از خدا

اما خدایت با تو نزدیک است

دعایت می کنم ، روزی دلت بی کینه باشد ، بی حسد

با عشق

بدانی جای او در سینه های پاک ما پیداست

شبانگاهی ، تو هم با عشق با نجوا

بخوانی خالق خود را

اذان صبحگاهی ، سینه ات را پر کند از نور

ببوسی سجده گاه خالق خود را

دعایت می کنم ، روزی خودت را گم کنی

پیدا شوی در او

دو دست خالیت را پر کنی از حاجت و

با او بگویی :

بی تو این معنای بودن ، سخت بی معناست

دعایت می کنم روزی

نسیمی ، خوشه اندیشه ات را

گرد و خاک غم ، بروباند

کلام گرم محبوبی

تو را عاشق کند بر نور

دعایت می کنم وقتی به دریا می رسی

با موج ها ی آبی دریا ، برقص آیی

و از جنگل ، تو درس سبزی و رویش ، بیاموزی

بسان قاصدک ها ، با پیامی ، نور امیدی بتابانی

لباس مهربانی ، بر تن عریان مسکینی ، بپوشانی

به کام پر عطش ، یک جرعه آبی ، بنوشانی

دعایت می کنم روزی بفهمی ،

در میان هستی بی انتها ، باید تو می بودی

بیابی جای خود را ، در میان نقشه دنیا

برایت آرزو دارم

که یک شب ، یک نفر با عشق در گوش تو

اسم رمز بگذشتن ز شب ، دیدار فردا را ، بیادآرد

دعایت می کنم روزی بفمهمی ای مسافر ، رفتنی هستی

ببندی کوله بارت را

ترا در لحظه های روشن با او

دعایت می کنم ای مهربان همراه

تو هم ، ای خوب ای پارسا

گاهی دعایم کن

نسیم بهشت سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ق.ظ http://shmimadab.blogfa.com

یا حبیب

گاهی گمان نمی کنی ولی می شود
گاهی نمی شود که نمی شود
گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است
گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود
گاهی گدای گدایی و بخت یار نیست
گاهی تمام شهر گدای تو می شود

دعا بفرمائید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد