زمزمی از نور

شهادت قسمت ما می شد ،ای کاش

زمزمی از نور

شهادت قسمت ما می شد ،ای کاش

بگیرازمن جهانم را

بگیر از من جهانم را، ولی بانو حرم را نه
تمــام ِ جاده ها آری، خیابان ِ اِرم را نه …


2468

نظرات 7 + ارسال نظر
علی اصغر دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:35 ب.ظ http://aliasgharghorbany.mihanblog.com.

تقدیم به مهربانیت بانوی باران ..
روز دختر نیز بر شما مبارک باد .
امام رضا(ع)،حضرت معصومه(س)-دههٔ کرامت

خانه های آن کسانی می خورد در بیشتر
که به سائل می دهند از هر چه بهتر بیشتر
عرض حاجت می کنم آن جا که صاحبخانه اش
پاسخ یک می دهد با ده برابر بیشتر
گاه گاهی که به درگاه کریمی می روم
راه می پویم نه با پا بلکه با سر بیشتر
زیر دِین چارده معصومم اما گردنم
زیر دِین حضرت موسی بن جعفر بیشتر
گردنم در زیر دینِ آن امامی هست که
داده در ایران ما طوبای او بر، بیشتر
آن امامی که «فداکِ[1]» گفتنش رو به قم است
با سلامش می کند قم را منور، بیشتر
قم، همان شهری که هم یک ماه دارد بر زمین
همچنین از آسمان دارد (چِل اختر)[2] بیشتر
قصد این بارِ قصیده از برادر گفتن است
ور نه می گفتم از این معصومه خواهر بیشتر
در مقامش مصرعی می گویم و رد می شوم
لطف باباها ست معمولاً به دختر بشتر
عازم مشهد شدم تا با تو درد دل کنم
بودنت را می کنم این گونه باور بیشتر
مرقدت ضرب المثل های مرا تکمیل کرد
هر که بامش بیش برفش، نه! کبوتر بیشتر
چار فصل مشهد از عطر گلاب آکنده است
این چنین یعنی سه فصل از شهر قمصر بیشتر
پیش تو شاه و گدا یکسان تراند از هر کجا
این حرم دیگر ندارد حرفِ کمتر، بیشتر
از غلامان شما هم می شود دنیا گرفت
من نیازت دارم آقا روز محشر بیشتر
ای که راه انداختی امروز و فردای مرا
چشم در راه تو هستم روز آخر بیشتر
بر تمام اهل بیت خویش حساسی ولی
جان زهرا ـ چون شنیدم که به مادر بیشترـ
دوستت دارم نمی دانم که باور می کنی
راست می گویم به و ا... از ابوذر بیشتر
بیشتر هایی که گفتم از تو خیلی کمترند...
×××
[1] (فداک ابوک) جمله ای که بارها حضرت موسی بن جعفر(ع) به دخترشان فاطمه معصومه(ع) می فرمودند
[2] چهل اخترون زیارتگاهی در شهر قم

فانوس گمشده سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:35 ق.ظ http://www.mosafery-dardarya.blogfa.com

سلام
روزت مبارک بانو
با دو پست جدید بروزم
سربزنید لطفأ
یاعلی

نسیم بهشت سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ http://shamimadab.blogfa.com/

درد دلی با خانم فاطمه معصومه (س)میلادت مبارک



دل من باز گرفته به حرم می آید

درد دلهاست که از چشم ترم می آید

باز هم پیش ضریح تو نشستم با اشک

لطف تو باز فقط در نظرم می آید

در همه زندگی از بی تو شدن می ترسم

که اگر دست نگیری به سرم می آید

کاش آن لحظه ی پر غصه به دادم برسی

آه آن لحظه که وقت سفرم می آید...

زائری بود که هر روز حرم می آمد

چقدر پیش تو بوی پدرم می آید

می روم از حرمت حس من این است انگار

که کسی تا دم در پشت سرم می آید

شعر می خواند و می گرید و می گریاند

طبع من باز هم از سمت حرم می آید


التماس دعا

amin40493 سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ب.ظ http://amin40493.blogfa.com

واست بی تابم و بی خوابم و میدونی دلتنگم واست میمیرم و درگیرم و با دنیا در جنگم م نو تنها نزار از روزگار با این که دلخستم واست دیوونم و میمونم و تا آخرش هستم داره میباره بارون و تو نیستی شده این خونه زندون و تو نیستی چقدر حس بدیه حس تنهایی دارم میشکنم آسون و تو نیستی دارم میشکنم آسون و تو نیستی دارم از بین میرم توی این دلتنگی داره دل میگیره بی تو از بیرنگی دارم از بین میرم توی این خاموشی کاش میشد میبردی منو با آغوشی نمیشه با نبودت ساده سر کرد نمیشه سالم از این غم گذر کرد

saman hemat چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ http://gkomil2717.blogfa.com

چه جنگ باشد چه نباشد راه من و تو از کرببلا میگذرد
اگر مرد راهی بسم الله..

سیده ازاده چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ق.ظ http://jebheyejonoob.blogfa.com/

سلام همسنگر
خدا قوت...
وبتون عالیه به منم سر بزنین
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
یا علی

محسن دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ق.ظ http://hosna110.blogfa.com

زیبا/
و من هم اهل قم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد