زمزمی از نور

شهادت قسمت ما می شد ،ای کاش

زمزمی از نور

شهادت قسمت ما می شد ،ای کاش

دفاع مقدس





به واژه ها دقت کن!بی وضو بر زبان جاریشان نساز...

چرا جنگ را دفاع مقدس خواندیم؟

چرا اسلحه به دست ها را برادر رزمنده نامیدیم؟

پاسخ:ما شروع کننده جنگ نبودیم اما پایان دهنده جنگ چرا!

ما پشت سر امام خود جنگیدیم ان هم با بیش از 20 کشور دنیا،مرز حق 

و باطل در جبهه ما تنها 1 خاکریز بود،پس جنگ ما دفاع بود ان هم مقدس

کسانی که در این جنگ حضور یافتند به حکم جهاد رهبرشان به پا 

خواستند،پس ان کس که در صفین شهید شد با انی که در مجنون هر 

دو رزمنده بودند...

2468
نظرات 9 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ب.ظ



پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند، اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند.

شهید آوینی

مهدی چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ http://ofoq.rozblog.com

سلام
وبلاگت عالی بود
راهنمای بسیار جالبی بودی
سری به ما بزن و نظر بده
خوشحال می شیم
یا علی

مهدی چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ http://ofoq.rozblog.com

سلام
احساس می کنم خیلی به شهدا نزدیکی
در کل زیاد معنوی هستی
دوست داشتم اگه توصیه ای هست که بتونه راهنمای من باشه برام ایمیل کنی
شاید ما هم کمی فهمیدیم و ...
تشکر یا علی

نرجس زمانی چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام خواهرگلم

مطالبت مثل همیشه عالی هستن.دلم خیلی برات تنگ شده

دوست دارم


التماس دعا

amin40493 پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ

سکوتـــــــــــــ …
و دیگر هیچ نمی گویم …!
که این بزرگترین اعتراض دل من استـــــــــ ـ
به تو …
سکوت را دوستـــــــــ دارم
به خاطر ابهت بی پایانشـــــــ

saman hemat پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ http://gkomil2717.blogfa.com

السلام حضرت سلطان
آپم و منتظر حضور
+درضمن لینک هایی که آپ نشن و یا سر نزنن به دلیل بی وفایی حذف میشن
یا رقیه مدد/...
البته نه برای شما واس خاطر بقیس

نسیم بهشت جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:34 ب.ظ

یاعلی ابن موسی الرضا علیه السلام
جانم و هر چه که دارم به فدایت مولا

کرمت گفته که آقای خراسانی و بس
ملک ما را تو فقط حضرت سلطانی و بس
با شفای تو چه زیبا شده بیمار شدن
به تو وابسته شدن بر تو گرفتار شدن
تو خودت خواسته ای دار و ندارم باشی
لحظه ی وصل بیایی و کنارم باشی
قول دادی به همه پس بخدا می آیی
هر که یکبار بیاید تو سه جا می آیی

در مشهد الرضا روبروی باب الجواد(ع) دعا گوی شما هستم
در پناه حق

فانوس گمشده شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:28 ق.ظ http://www.mosafery-dardarya.blogfa.com

سلام رفیق
آپم و منتظر حضورت
یاعلی

مهدی قره باغی دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ http://shahidgolkar21.com

با سلام خدمت شما
سرکار خانم حامی با اجازه از شما این مطلب را برای وب تازه تاسیسمون برداشتیم
لطف میکنید مارو با عنوان وب لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد