زمزمی از نور

شهادت قسمت ما می شد ،ای کاش

زمزمی از نور

شهادت قسمت ما می شد ،ای کاش

چه کردی......

ای بشر تا کی تو پنداری که دنیا مال توست 


در نپنداری که هر ساعت اجل دنبال توست 


هر چه خوردی مال مور و هر چه داری مال گور 


هر چه مانده مال وارث هر چه کردی مال توست

نظرات 3 + ارسال نظر
نرجس چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:17 ب.ظ http://razebehesht7.blogfa.com

سلام علیکم
زنده باشی،دلم براتون خیلی تنگ شده
سری هم به ما بزنید
یاعلی

نسیم بهشت سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:34 ب.ظ

با سلام...
چند روز دیگه عازم خانه خدا هستم و دعاگوی شما خواهر مومنه....در پناه حق

آسمان هفتم شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:23 ب.ظ http://asemane-7om.blogfa.com

سلام.
از حال و هوای وبلاگتون خوشم اومد و موسیقی و شعری که گذاشتید روش رو خیییییییلی دوست دارم،
راستی از جملات قصاری که از شهدا گذاشتید هم با اجازه تون واسه برد محل کار استفاده کردم.
با اجازه لینکتون می کنم.
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد