زمزمی از نور

شهادت قسمت ما می شد ،ای کاش

زمزمی از نور

شهادت قسمت ما می شد ،ای کاش

آقـای خوبی هـــــــا






























آقـای خوبی هـــــــا


باشـــــــــــد!


صبــــــــــــــــــور می شوم اما تو لااقــــــــــل


دستــــــی برای من بده از دورها تـــکان…


2468
نظرات 12 + ارسال نظر
نسیم بهشت سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ق.ظ

با عرض سلام و ادب
چه عجب خواهر یادی از ما کردید
انشاء الله که با نظر آقا حاجت روا شوید


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا علیه آلاف تهیه و الثناء
هوا هوای چکیدن ، هوای تنهائیست
و دست های دعایم پر از تمنائیست

مسیر خواهش من باز سویتان افتاد
به سمت شاه کریمی که اوج لیلائیست

کویر خشک دلم بارش نگاهت را ...
طلب نموده چرا که دمی مسیحائیست

هزار شکر دوباره شدم گدای درت
که خواستن ز تو آقا ، کمال آقائیست

دگر چه چیز ندارد هر آنکه مست تو گشت
دلی که عشق تو دارد خدای دارائیست

بگردم آن حرمی را که صاحبش باشی
قدم زدن به میانش چقدر رویائیست

کرم بکن که ببینم شبی به خواب و خیال
برای عاشقتان در کنارتان جائیست

***********

یا رئوف
مثل کبوتران شما گرچه می پرم
آنها کبوترند و من از جنس دیگرم

دیوارها فضای دلم را گرفته اند
دیگر هوای پرزدن افتاده از سرم

این شهر بسته بال مرا؛ این حصارها
تا آسمان کشیده شده در برابرم

گاهی برای بال زدن، آسمان کم است
یا صحن قدس باید و یا گنبد حرم

آقای من! ببخش اگر بال من شکست
بر من مگیر خرده اگر کم میاورم

این روزها ببخش اگر دیر میرسم
گاهی اسیر خانه و فرزند و همسرم

مثل کبوتران شما نه ! هنوز نه
مانده است تا قبول کنی یک کبوترم

***********

نداری که گدای توست آقا می شود حتما
بیابان قدمگاه تو دریا می شود حتما

دو چشمم ابر باران بود و من خوشحال از اینکه
بساط عاشقی باتو مهیا می شود حتما

به پایم راه می رفتم ولیکن تجربه می گفت
دم باب الجواد .ع. تو سرم پا می شود حتما

زمانی را که صرف دیدن گنبدطلا کردم
ضمانت نامه خیر دودنیا می شود حتما

مقدر بوده از اول چه در محشر ، چه در برزخ
هوادار غلامان تو زهرا .س. می شود حتما

به چشمت بستگی دارد عدم یا هستی خلقت
شما پلکی بزن ایجاد معنا می شود حتما

اگر اینجا نشد سوی تو من سجاده اندازم
خدا بالای سر شاهد که فردا می شود حتما

و من شکی ندارم که بهشت و هرچه درآن است
میان صحن گوهرشاد پیدا می شود حتما

توهرچه آرزو داری بگو از پنجره فولاد
نشد در کار سلطان نیست جانا ، می شود حتما

******

غلامی را که می بینی ، گناه اینگونه اش کرده
تو یک دستی بکش یوسف ...
... زلیخا می شود حتما


التماس دعا

علی.ع چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ق.ظ http://azf06.blogfa.com/

علی.ع دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:04 ب.ظ http://azf06.blogfa.com/

سلام
اوستای ما دیشب می گفت یکی از راههای توسل به ائمه پیاده کردن سخنان و احادیث ائمه علیه السلام در زندگی است ... و می فرمود امام صادق (ع) در روزهای پایانی عمرشان احادیث مهمی را ارائه فرمودند و آخرین حدیث که مهمترین حدیث است این است که فرمودند حاضرین به غائبین بگویند و غایبین در تاریخ ثبت کنند : شفاعت ما (اهل بیت ع) به کسی که کاهل نماز است نمیرسد ...
شهادت امام صادق (ع) تسلیت باد

Frahad دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ب.ظ http://iranwararmy.com

سلام ممنونم از وب خوبتون نمیدونم چرا احساس خوبی در مورد وب شما دارم لطفا به ما سربزنیدو در صورت لزوم تبادل لینک کنیم یه بار هم چند ماه پیش به این وب سرزدمرفتن بهانه نمی خواهد،بهانه های ماندن که تمام شوند کافیست منظورشما از این جمله چیه؟

علی.ع جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ق.ظ http://azf06.blogfa.com/

شب است و در به در کوچه های پر دردم
فقیر و خسته به دنبال گمشده ای می گردم
اسیر ظلمتم ای ماه کجا ماندی تو
من به اعتبار تو در این جزیره فانوس نیاوردم

علی.ع شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ http://azf06.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
طرح پیامکی وبلاگ فانوس جزیره جهت اطلاع رسانی و ارسال پیامک های زیبا فعال شده است لطفا جهت عضویت عدد 313 را به سامانه 30004384582536 ارسال نمائید .
لازم به ذکر است که تلفن اعضاء محفوظ و تضمین شده می باشد .

علی.ع

میزبان وب جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.mizbaneweb.ir

با سلام و احترام
فروش ویژه هاست لینوکس
به راحتی صاحب سایت شوید با هزینه ای اندک سایت خود را راه اندازی کنید
تبدیل وبلاگ به وبسایت
راه اندازی و نصب رایگان سایت
میزبان وب، میزبان همیشگی شما
www.mizbaneweb.ir

علی.ع شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ب.ظ http://azf06.blogfa.com/

سلام
با مطلب صدای پای پائیز به روزم ...[گل]

چرا شما عضو سامانه پیامکی وبلاگ من نشدید ؟؟؟
منتظر عضویت شما هستم ...


حالتون خوبه خانم حامی ؟
خیلی وقته که مطلب نذاشتید نگران شدم ...

نرجس چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ق.ظ http://razebehesht7.blogfa.com

سلام علیکم خواهر گلم

عید برشما مبارک باشه

التماس دعا دارم

یاحق

علی اصغر پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ http://aliasgharghorbany.mihanblog.com

انانکه خاک را به نظر کیمیا کنند ..
ایا شود که گوشه چشمی به ما کنند ..

یا علی ..
دعاگویتان هستم دعاگویم باشید ..

نسیم بهشت پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:07 ب.ظ

با عرض سلام و ادب
ممنونم از حضور شما بزرگوار
عرض تسلیت و تعزیت دارم به مناسبت فراررسیدن ایام عزای حسینی

التماس دعای فراوان
در پناه حضرت دوست

مجتبی چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:26 ق.ظ http://sanyas.hamiblog.com

از وبلاگت خوشم اومد
می دونی دنبال این بودم که چرا نماز صبحم یا قضا میشه یا آخرین لحظه می خونم که با وبلاگ شما آشنا شدم . آرزوی موفقیت و پیشرفت دارم برات . خواهرم
برام دعا کن کارم درست شه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد