زمزمی از نور

شهادت قسمت ما می شد ،ای کاش

زمزمی از نور

شهادت قسمت ما می شد ،ای کاش

زن مسلمان

خواهرم !...

تو که عطر خون شهیدان را همراه داری ودستان پر مهر ونوازشگرت ،آیه ی عطوفت ولوح عصمت است

آیا می دانی که یادگار هزاران شهید خفته به خونی ؟....

 

اینک تو ،صبح صادق نسلی هستی که از دل ظلمت ظلم چهره ی درخشان وپیروز خودرا برآورده است ونوید

«فجر فلاح » را میدهد.

تو نماینده ی نسلی هستی که از معرکه های خون وشرف سرفراز بیرون آمده وبالنده وبزرگوار ،به «شهادت »

درمشهد حماسه ایستاده است .

 

خواهرم !....

من تورا خوب دیده ام وخوب می شناسم .

آن روز که در جمعه ی سرخ (17شهریور ) کفن پوشیدی ودرمیدان شهدا،به شهادت آمدی و«ژاله »را لاله باران کردی ،

آن روز که آزادی زندانیان سیاسی را که به بند رژیم طاغوت ،گرفتار بودند ،می خواستی ،

آن روز که آمدن «امام»را فریاد می کردی .

 

آن روز که شعار «استقلال »،«آزادی »،«جمهوری اسلامی » را سر هر کوی وبرزن ،در هر گذر ومعبر ،ازمیادین شهر وخیابانهای مبهوت وگیج وسرسام گرفته ،فریاد می کردی ،

بر سر قساوت تاریخ معاصرت فرو می کوبیدی .

 

آن روز که در راهپیماییهای پر شکوه تاسوعا وعاشورا ،درکنار برادرانت حضور زن مسلمان را در صحنه ی سیاست ومبارزه به ثبت می رساندی .

آنروز که به استقبال امام رفتی وفرودگاه تا «بهشت زهرا »رااز حضور خود پر کردی ....

 

آن روز که برای حماسه آفرینان یوم الله «22بهمن » کیسه هارا پر از شن می کردی تابرادران تو سنگر بسازند

صابون وشیشه وبنزین ....فراهم می کردی تابچه های محله ات با «کوکتل مولوتف »به نبرد دشمن وشکار تانک بروند .

آن روز که به نظام جمهوری اسلامی ،« آری » گفتی ....

آن روز که درمیلاد حضرت فاطمه (س) به بزرگداشت «روززن » پرداختی

آن روز که برای جهاد سازندگی ،راهی روستاها ومزارع شدی ،

آن روز که برای تدارک پشت جبهه ،لباس دوختی وآذوقه بسته بندی کردی ،پول فرستادی ....

آن روز که به قامت فرزند ت ،کفن پوشاندی ،به صحنه فرستادی ،آری من تورا می شناسم .

 

خواهرم .....تو ،زن مسلمان آگاه متعهدی هستی که همیشه ،همه جا حاضر بودی ،

صحنه های حضور تو رانمی توان شمرد ،تو نهال در خون نشسته وسرو به شهادت ایستاده ی این امتی .

 

دامان تو ،لاله های خونین کفن فراوانی رویانده است که درکربلاهای متعدد ومکّرر میهنمان به یاری حسین زمان ،حضرت امام شتافتند واین کاروان سرخ وخونین تاابد پیش خواهد رفت وآغوش تو ،ای خواهر ....

و ای مادر ،

کودکانی را می پرورد که فردا هریک ،حماسه آفرین دوران خواهند شد ،

مظهری از عشق پاک ومقدس به امام وانقلاب واسلام وحقیقت و مهدی وخدای مهدی .....

 

خواهرم !...

تو پاک همچو نسیمی

تو موج تند زمانی

تو نبض سرخ زمینی

تواز سلاله ی خونی

تو باز مانده ی فجری

تو چون فرشته به پاکی

تو چون چمن به طراوت

سرت ،سرای تفکر

دلت ،دلیر ،چویک شیر

تو ،رود پر تب و تابی

زپنجه های زمانه

تو

چکه

       چکه ی آبی

تو در زمانِ بهانه

تمام ِبود ونبودی

امید ما به تو بسته است

 

خواهرم .....

تو از خطه ی خاور ،تو از قافله ی جان واز شرق مسلمانی

کام تورا از کودکی با تربت ایمان برداشته اند واز «فرات عشق »در کامت چکانده اند .

 

اینک فضای حنجره ات ،از بانگ تکبیر وشعار اسلام ،گر م وپر صلابت است ....

وحاشا که این حلقوم ،جز برای حقیقت واسلام ،فریاد گر باشد .....

 

خواهرم ....

با «بصیرت » و«شناخت» از اسارتهای مدرن که به نام تمدن ،سالهای سال تورااز درون می پوساند

رها گشته ای وبه ارزش وکرامت ِ انسانی خود که فقط در «اسلام » است ،دست یافته ای .

تو در سنگر حجاب ،مدافع خون شهیدانی

تو با « فرهنگ برهنگی » که نشان ِ« برهنگی فرهنگی » است ستیز کرده ای.

 

تو بار دیگر ولادت یافته ای ،بار دیگر غنچه ی پاک فطرت خویش را در برابر حق شکوفانده ای

 

در جمهوری اسلامی ،میلادی نوین یافته ای ،مبارکت باد ،این تولد ....

مکتب تشیع ،غرور سرخ خویش را تا اعماق ذره ذره وجودت دوانده است وبا دو بال « خون وپیام »

در فضای رشد انسانی خود « طیران طهارت » را می آزمایی .

تو از تبار کریمان وآزادگانی .

شیعه ی زهرایی .

و پیرو «زینب »

تو از کرانه ی رود فرات می آیی

وبوی خون شهیدان به پیرهن داری

برادران رشیدت

وخواهران شهیدت

همیشه ،چشم به راهند.

که تو رسول امین «پیام خون » باشی .

زنی خود آگاهی

زنی زخاک دلیران ....زنی زایرانی

زنی مسلمانی ......

نظرات 7 + ارسال نظر
ب مثل بسیجی پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ http://basijepezeshki.blogsky.com

سلام علیکم
از اینهمه ابراز لطف شما متشکرم.
با شما موافقم امروز وظیفه سنگینی برعهده ماست که حضور در فضای مجازی بخشی از آن است.
التماس دعا
یا علی مدد

علیک سلام
خوشحالم که موافقین
علی یارتون

محمدباقر پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:18 ب.ظ http://ahmadynezhadhami.blogfa.com/

من هم حاضرم تبادل لینک کنیم من شما را لینک کردم لطفا من را لینک کنید و به من خبر دهید

sسلام دوست عزیز
شما لینک شدید

محمد رضا خانی پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.mesbahalhoda61.blogfa.com

سلام بر دوست داران علی
از علی تا به علی فاصله یک آینه است آن علی از نجف واین علی از خامنه است
به امید وتعجیل در ظهور آقا
به وب دیگر من هم سر بزن:www.khani88.blogfa.com
من هم وب تو را در پیوند های وبلاگم ثبت می کنم
تو هم این کار را بکن

سلام دوست عزیز
ممنون از تشریف فرماییتون
شما هم لینک شدید
عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
یا علی

کافشین پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ب.ظ http://NOW.BLOGSKY.COM


سلام بر شما
از لطفتون ممنونم بابت لینک تشکر می کنم
من هم این دفتر زیبا رو برای خودم لینک می کنم

علیک سلام
خواهش میکنم دوست گرامی
شما هم لینک شدید
یا علی

مجمع فرهنگی مذهبی بهشت نور جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ق.ظ http://www.beheshte-nor.blogfa.com

با سلام خدمت شما دوست گرامی . تشکر که به ما سرزدید.با نام .:حرمت لاله :. لینک شدید . اگه مایل بودید ما رو با نام
.: مجمع فرهنگی مذهبی بهشت نور :. لینک بفرماید.
یاحق

علیک سلام
تشکر از حضور شما
شما با افتخار تمام لینک شدید
حق نگهدارتون

مرتضی جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ق.ظ http://www.real-cfmadrid.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ بسیار زیبا و با محتوایی جالب داری.(جدی می گم)
امیدوارم در زندگیت به موفقیت برسی و روز های شادی رو سپری کنی.
به وبلاگ من هم سری بزن کلبه ایست درویشی.نظر هم حتما بدهید و من رو در این امر راهنمایی کنید.
من مایل به تبادل لینک با وبلاگ بسایر خوبت هستم اگه موافقی من رو با نام کلوپ هواداران رئال مادرید لینک کن بعد بیا بگو با چه اسمی من شما رو لینک کنم.
حتما بیا....متظرتم با نظرات زیبات.
قربونت مرتضی.

حسین جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.velayatezaman.blogfa.com

سلام و خسته نباشید
وبلاگ پر محتوایی دارید انشاالله موفق باشید
با افتخار شما رو لین کردم
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد